Wednesday 11 April 2012

HAI-O KUKUH KEDUDUKAN : 6 April 2012 BERITA UTAMA TV3

Ramai yang cakap "BELAKANG" pasal HAI-O. Tapi semua itu meleset belaka. Berita TV3 6.4.2012 baru sahaja kuarkan berita USAHASAMA HAI-O & KOREA SELATAN. Makin ramai yang mengutuk HAI-O tp sampai saat ini makin MAJU & BERKEMBANG. Alhamdulillah saya dah memulakan langkah pertama dengan buat biz premium beautiful ni. 

Dengan biz ni saya bersyukur sangat dapat mengubah hidup saya dengan lebih baik dengan income yang lebih besar dari biasa..keja full time pun x dapat tandingi bonus side income, syukur sgt dapat bantu keluarga.. keluarga pun makin sayang..hehe:)

selain bantu diri sendiri.. saya juga dapat bantu kawan-kawan yang lain tingkatkan taraf hidup dieorang.. dieorang happy..saya lagi la happy kan.. u ols bila lagi??















sumber gambar~ Shaliza Aziz

1 comment: