Friday 8 February 2013

ROAD TO SHANGHAI _ FLY HIGH WITH GREEN LEADER GROUP

SHANGHAI!!
IS OUR NEXT DESTINATION..
FREE TRIP  + 5STAR TREATMENT!!
BY COMPANY..
SEMUA LAYAK BERADA DI DALAM FLIGHT.
WE ARE LUCKY IN THE RIGHT GROUP.

 
Seperti yang u ols sedia maklum.. sekarang ni pakej untuk melancong secara PERCUMA telah kembali dan destinasi negara pada kali ini ialah ke Shanghai.. Macam biasa lah! ofcos Naja teruja sangat nak pergi melancong cz pakej yg lps Naja x dpt nak pergi..pakej nie percuma dan diberi layanan 5 star gitu! Best tak?

Apa yang menarik sangat buat business online dengan jual korset Premium Beautiful bersama Naja? Ok.. kepada yang belum mengenali Naja secara dekat lagi...jom lepas ni kita bole berkenal rapat lagi ye :) 

  • Macam mana Naja buat business ni? 
  • Susah ke Naja jalankan business ni?
  • Modal besar ke Naja? 
  • Kena jual barang sorang-sorang ke?
  • Boleh berjaya ke buat business ni?
  • dll
Haaa.. belum lagi jumpa dah tanya macam-macam soalan kan? Okey semua tu Naja boleh jelaskan dengan lebih terperinci lagi bila kita dah jumpa. Nak cerita sekarang risau nanti berlaku salah faham dan message yang Naja nak sampaikan kurang jelas.. tapi apa yang Naja boleh terangkan secara kasar ialah business ni sangat simple, modal flexible, perlu (sangat-sangat perlu) buat business secara berkumpulan sebab kalau business sorang-sorang tak best dan progress lambat nampak..btl tak?? idea pun kena fikir sendiri je if buat business sorang-sorang kan? dan business ni ber MENTOR serta paling utama kami menjalan business ni secara ONLINE melalui SOCIAL MEDIA MARKETING seperti :

 **FACEBOOK**




**BLOG**





  **TWITTER**




 **INSTAGRAM**



InsyaAllah Naja cuba bantu semua rakan kongsi Naja dengan ilmu yang Naja ada.. personal guidance akan diberikan kepada anda~ hanya MAHU atau TIDAK sahaja :)

kepada anda diluar sana yang masih mencari-cari business online yang sesuai.. bolehlah menghubungi Naja.. just spend time 2 hours per day..insyaAllah Naja cuba bantu anda menjana side income dari 4 ke 6 angka sebulan.. 

Sama-sama merasa, sama-sama berjaya.. jumpa di puncak kejayaan.. Go Go Beautilicous! Contact Naja untuk keterangan lanjut.


email : nurul.najaha@yahoo.com
phone : 017-4270343





No comments:

Post a Comment