Friday 8 February 2013

WAIST NIPPER PB -- HEBAT!

BENGKUNG-WAIST NIPPER
Kalau ikutkan mmg ramai yang dah tahu..Kegunaan dan fungsi utama bengkung pada kaum wanita. Sebab itu wujudnya Premium Beautiful Waist nipper. Kenapa??? you ols sanggup ke  nak lilit2 macam sanggul ni??? Zaman dah maju dan makin moden...So kita praktikkan dengan cara yang mudah dan senang..Wokey!! :)
 





Kalau kita pakai lilit ni lagi,agak2 you olss la macam mana penampilan kita nanti?? berketul2 la nampak..kembung sana sini..Nak buang air kecil n besar pun jadi 1 isu kan??? Kalau la tengah saat genting..You olss rasa??? Mau terabur kat situ je kan??

TAPI dgn Waist Nipper PB perkara itu xkan t'jadi.. 
 

Waist Nipper Premium Beautiful

 

 

Diiktiraf oleh pakar-pakar sakit tulang belakang
kerana ada bantuan F.I.R ( far infrared rays)


Apa keistimewaan bengkung premium beautiful ni?

MIGRAIN
Balutkan saje kepala dengan waist nipper dan baring..
Ia mampu menghilangkan segala angin-angin berasid yang terkumpul yang telah menyebabkan migrain itu.

DEMAM KUNING @ JAUNDIS
Balutkan baby kecil kita tu dengan Waist Nipper. InsyaAllah membantu mengurangkan kuning dengan kadar yang cepat. Bagi minum air suam. Biasa kita jemur bawah matahari..Tapi lapisan ozon kita menipis so, praktikkan dengan Premium Beautiful je .. Kesian baby tu..

DEMAM PANAS
Balutkan baby kecil kita tu dengan Waist Nipper. InsyaAllah membantu mengurangkan haba panas pada baby.. Fabrik Premium Beautiful berciri akwatek akwadyne ni,memang sesuai untuk badan kita..Ikut cuaca gitu la..

KEMBUNG PERUT
Balutkan baby kecil kita dengan Waist Nipper. InsyaAllah membantu membuang angin dengan kadar yang cepat..Baby selesa ibu gembira..

LELAKI PERUT BOROI
Pakai wasit nipper semasa nak pegi kerja. Jangan risau, Takkan nampak seperti wanita pun, Sebab tu di bahagikan kepada 3 bahagian..Supaya kaun ADAM pun boleh pakai...

SAKIT PINGGANG
Balut pada pinggang.Insya Allah anda akan rasa perbezaannya. Mengekalkan struktur tulang yang betul. Yang paling best drive lama,jauh2 pun tak rasa lenguh pinggang..PERCAYALAH!!!

Lain-lain kelebihan waist-nipper:-
Anti-kanser, lemah tenaga batin, kencing manis, darah tinggi, lemah jantung, gout, asma, batu karang.bengkak kaki, terkehel, sakit lutut.
Balut kat tempat yang sakit.

See..banyak FUNCTION this Premum Beautiful. cuma kita je anggap PB ni mahal sangat..Tapi bila you olss dah tahu benefitnya..BERHASIL. Sama juga kita pegi klinik ke hospital, doctor cuma bg ubat je..selebihnya??? KITA sendiri juga kan???


Pada yang nak trial tu..boleh contact saya:
 
Just call @ sms
~017-4270343~



No comments:

Post a Comment