Monday 28 April 2014

Harga Premium Beautiful

Assalamualaikum readers semua..

Ramai yang mesej saya tanyakan harga korset Premium Beautiful. So, Saya nak explain serba sedikit mengenai harga korset ni ye.

Premium Beautiful ni sebenarnya ada 3 pieces, Long Bra, Girdle dengan Waist Nipper. Kat sini, Saya explain kelebihan setiap pieces. Anda boleh beli setiap pieces asing2, tapi Saya nak bagitau satu rahsia, kalau beli satu set harga Premium Beautiful lagi murah tau. Memang saya bg harga promosi terus..beza dalam Rm400-Rm600 juga, Hehe..

Untuk makluman anda, Premium Beautiful ni tak macam lain-lain korset, sebab saiz dia tak da S, M, L, XL, XXL or XXXL! Setiap satu pieces akan ikut ukuran badan anda. So, kalau kena saiz yang betul, memang rasa selesa sgt. Kalau ada yang tanya, kenapa tak boleh buat saiz standard? Sebabnya shape badan masing2 lain2. Ada yang besar atas, bawah kecik. Ada yang besar atas, tengah dengan bawah. So, kena amik ukuran dulu baru tau saiz yang sesuai untuk anda. Sebab tula, selalunya Saya akan jumpa dulu client utk ukur atau yang jauh tu, Saya akan mintak ukuran untuk bagi set yang sesuai. Bak kata org, klu kena saiznya elok je terletak.

Harga pulak akan ikut saiz setiap pieces. Moral of the story sebelum Saya beritahu harga Premium Beautiful memang kena ukur dahulu. But if secara rawak harga korset ni arange RM2000-Rm2500, ikut saiz seseorang. Even agak mahal tp sangat berpuas hati sebab ianya 70% untuk kesihatan & 30% untuk kecantikan. Korset pb adalah korset premium yg paling murah if nak dibandingkan dengan korset premium yg lain. 

Cara bayaran pula boleh dibuat secara cash, card credit or installment.. So ikut anda nak bayar mcm mana.. Cuma if bayar cash, memang dapat harga PROMOSI yg berbaloi2.. :-)

No comments:

Post a Comment